Odwrotny mirror?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 23 Sie 2007, 20:39:50 CEST

Napisałem "raczej" :)

> man lftp
> opcja mirror
> z przelacznikiem
>            -R, --reverse       reverse mirror (put files)

Ależ doskonale to wiem :)
Tylko przeczytaj to co sam zacytowałeś - wolałbym coś dedykowanego, tak jak
np. mirror. Po prostu zależałoby mi na opcjach, dzięki którym np. przy
kasowaniu usuwane by były najstarsze pliki, nie więcej niż x procent itd...

Pewnie skończy się faktycznie na lftp z opcją -f albo -c.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"