Odwrotny mirror?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Czw, 23 Sie 2007, 22:05:54 CEST

na poczatek sorki za powtorzenie, jak odpowiadalem nie zauwazylem posta
Andrzeja Dopieraly, ktory zaproponowal to samo wczesniej :)

> Tylko przeczytaj to co sam zacytowałeś - wolałbym coś dedykowanego, tak jak
> np. mirror. Po prostu zależałoby mi na opcjach, dzięki którym np. przy
> kasowaniu usuwane by były najstarsze pliki, nie więcej niż x procent itd...
>
> Pewnie skończy się faktycznie na lftp z opcją -f albo -c.

tak to tylko w erze :)

a do takich backupow to najlepszy jest jednak rsync jednak.
pogadaj z adminem zdalnego serwera, moze cos sie da zrobic :)

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-