Jak się pozbyć reklam z przeglądarek?

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pon, 3 Gru 2007, 01:30:11 CET

Dnia 03-12-2007, pon o godzinie 00:10 +0000, Radoslaw Zielinski pisze:

> Zechciałbyś rozwinąć nieco tę myśl?  Zapowiada się nieźle, szczególnie
> tok rozumowania wydaje się... mieć potencjał.

W obecnych czasach dla niektórych przeglądarka to podstawowe narzędzie
pracy i takie osoby nie mogą sobie pozwolić na luksus nieoglądania
jakichś stron WWW.

<ironia>Ja przestałem korzystać z poczty elektronicznej bo dostawałem
dużo spamu!</ironia> MSPANC :)

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat <at> pld-linux <dot> org