Jak się pozbyć reklam z przegl±darek?

Radoslaw Zielinski radek w pld-linux.org
Wto, 4 Gru 2007, 01:07:20 CET

Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl> [03-12-2007 00:30]:
> W obecnych czasach dla niektórych przeglądarka to podstawowe narzędzie
> pracy i takie osoby nie mogą sobie pozwolić na luksus nieoglądania
> jakichĹ› stron WWW.

To stwierdzenie jest prawie dobre, tylko nieprawdziwe.  Druga część
konkretnie.  SOA#1.

Dołóż kwantyfikator (np. s/takie osoby/część z nich/) i będzie OK.
Wtedy to zdanie przestanie też cokolwiek znaczyć, no ale cóż.

> <ironia>Ja przestałem korzystać z poczty elektronicznej bo dostawałem
> duĹĽo spamu!</ironia> MSPANC :)

Fantastycznie.

--
Radosław Zieliński <radek w pld-linux.org>