Jak się pozbyć reklam z przeglądarek?

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pon, 3 Gru 2007, 07:32:55 CET

> Menu we flashu -> brak normalnych linków -> brak HTML-owych linków do
> podstron -> roboty nie zindeksują.

To jest raczej ogólny przypadek, większości ludzi się nie chce tak konstruować
strony aby była czytelna dla robotów albo nawet linksa. Ja zrobiłem
kilka "komercyjnych" i na wszystkich jest menu flash i menu html widoczne
zamiast tamtego jeśli ktoś nie ma flasha, dobrze wyglądają w linksie/na
komórce. Tak więc nie zganiał bym tu winy na flasha, że nie ma linków, tylko
na montera strony ;)

> Jesli autor tego nie zauważył, to
> na 99% i tak nie ma niczego ciekawego do opublikowania.

Może zmniejszył bym ten procent, ale powiedzmy większość.
Ale co powiesz o stronach jakichś artystów - grafików czy muzyków - oni lubią
moeć "odjechane" strony które w cale nie muszą być indeksowane ani dostępne
dla każdego, to nie są żadne strony żadowe albo dokumentacja pld i moim
zdaniem mogą sobie na nich robić co chcą (w przeciwieństwie do rządowych i
tego typu stron informacyjnych). Widziałem wiele takich stron i wiele mi się
podobało.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka