Jak się pozbyć reklam z przeglądarek?

Radoslaw Zielinski radek w pld-linux.org
Wto, 4 Gru 2007, 01:19:47 CET

Sylwester Gruszka <gruszex w gmail.com> [03-12-2007 06:32]:
> To jest raczej ogólny przypadek, większości ludzi się nie chce tak konstruować
[...]
> Może zmniejszył bym ten procent, ale powiedzmy większość.
> Ale co powiesz o stronach jakichś artystów - grafików czy muzyków - oni lubią
[...]

Nic.  Jest tyle innych, nawigowalnych zasobów w sieci, które chciałbym
przejrzeć / przeczytać, a nie mam czasu...  Proste kryterium selekcji.

--
Radosław Zieliński <radek w pld-linux.org>