OT BGP

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 6 Gru 2007, 17:19:41 CET

On Thu, Dec 06, 2007 at 01:38:33PM +0100, Paweł Kośka wrote:
> Mam mały problem. Mam mieć 2 routery BGP z quaggą, i jeden router, który
> rozdziela moją klasę adresową na mniejsze kawałki i udostępnia klientom.
czemu tak? ;)

> Tak więc nie wiem co zrobić z tym trzecim routerem. Jak mu routing ustawić.
> Czy mam mu też quagge instalować i ibgp z tymi 2 routerami, czy może
> statycznie jakoś routing ustawić.
statycznie to może być kapkę bez sensu. chyba że statycznie na jakiś
"wirtualny" ip... i pomiędzy routerami ibgp.

Ale lepiej/prościej imho ibgp zapiąć. ew jakiegoś ospf-a w środku.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator