OT BGP

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Czw, 6 Gru 2007, 18:35:25 CET

Dnia czwartek, 6 grudnia 2007, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

> czemu tak? ;)

Bo tak kazano mi zrobić ;)
Na dzień dzisiejszy nie będzie problemu, bo będzie jeden router z BGP i jeden
z klientami, ale właśnie ma się to zmienić za jakiś czas, na tak jak to
opisałem i muszę się do tego jakoś przygotować.

> statycznie to może być kapkę bez sensu. chyba że statycznie na jakiś
> "wirtualny" ip... i pomiędzy routerami ibgp.
>
> Ale lepiej/prościej imho ibgp zapiąć. ew jakiegoś ospf-a w środku.

Myślałem o jakimś load balancing między dwa routery BGP, ale tu pewnie zacznie
latać za dużo ICMP Redirect, co mi się wydaje bez sensu.

Ale chyba skończy się po prostu na ibgp, bo to chyba najłatwiej będzie
wprowadzić. Chociaż nadal szukam jakiegoś innego rozwiązania ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł