OT BGP

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 6 Gru 2007, 19:20:07 CET

On Thu, Dec 06, 2007 at 06:35:25PM +0100, Paweł Kośka wrote:

> Bo tak kazano mi zrobić ;)
> Na dzień dzisiejszy nie będzie problemu, bo będzie jeden router z BGP i jeden
> z klientami, ale właśnie ma się to zmienić za jakiś czas, na tak jak to
> opisałem i muszę się do tego jakoś przygotować.
imho bez sensu kapkę. co w sytuacji gdy "router dla klientów" siądzie?

Pozatym tutaj akurat to podejrzewam że "router dla klientów" będzie
bardziej obciążony (jakies limity, firewalle...)

jak już to może raczej 2x2?

> Myślałem o jakimś load balancing między dwa routery BGP, ale tu pewnie zacznie
> latać za dużo ICMP Redirect, co mi się wydaje bez sensu.
icmp redirect wyłączasz ;) i problem z głowy.

> Ale chyba skończy się po prostu na ibgp, bo to chyba najłatwiej będzie
> wprowadzić. Chociaż nadal szukam jakiegoś innego rozwiązania ;)
no.. jak masz 2 bgp to i tak pomiędzy nimi musisz ibgp zapiąć.
a potem to już tylko pytanie jak z tego/tych routerów "wewnętrznych"
przekazać ruch do odpowiedniego routera brzegowego...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator