Serwer plików na sambie - pilne

Jaroslaw Stanislaw Piotrowski jareck_i w interia.pl
Pią, 7 Gru 2007, 19:09:37 CET

marteen pisze:
> Witam
>
> Potrzebuje pilnie zrobic serwer plikow dla 40 pracownikow w urzedzie.
> Oto rzeczy co do ktorych nie jestem pewien albo nie wiem:
> 1) czy maszyna klasy p3 - 733MHz z 256 RAMU (komputer serii HP desktop) bedzie wystarczajacy na serwer plikow na sambie? przechowywane pliki to w wiekszosci dokumenty (word, open office, excel) ktore sa tworzone podczas codziennej pracy uzytkownikow.
> [...]
1) Moze byc za malo . Ja mam serwer plikow na Sempronie 3.0 i  2GB ramu
. Wystarcza poki co . Jedynie jak taruje serwer to trwa za dlugo . (
najwiekszy tar ogolnie 8 - 10 GB )
2) uzywam ext3 , w lustrzance
/home mam wpietnie 2x400GB sata . Oddzielny dysk 200GB na system (
praktycznie duzo , ale zawsze miejsca brakuje jak cos trzeba skopiowac .)
3)Watek na forum pld ktory napisalem - masz praktycznie wszystko .
Zmiana hasel w helpie .

Polska zasluguje na... cud mikolajkowy!
Sprawdz! >>> http://link.interia.pl/f1ca4