Serwer plików na sambie - pilne

marteen marteen w go2.pl
Pią, 7 Gru 2007, 18:06:29 CET

Witam

Potrzebuje pilnie zrobic serwer plikow dla 40 pracownikow w urzedzie.
Oto rzeczy co do ktorych nie jestem pewien albo nie wiem:
1) czy maszyna klasy p3 - 733MHz z 256 RAMU (komputer serii HP desktop) bedzie wystarczajacy na serwer plikow na sambie? przechowywane pliki to w wiekszosci dokumenty (word, open office, excel) ktore sa tworzone podczas codziennej pracy uzytkownikow.
2) jaki system plikow wybrac (bede robil softraida - mirror na 2 dyskach ATA wiekszych niz 100GB) - EXT3, XFS, jak a moze REISERFS (jak wyglada sprawa rozwijania reiserfs;a??)??
3) w jaki sposob zrobic autoryzacje uzytkownikow (windows) podpinajacych sie pod serwer plikow tak zeby moc wymusic zmiane hasla co x dni (ochrona danych osobowych) z poziomu poszczegolnych stacji roboczych??

prosze o pomoc

pozdrawiam

marcin