Re: Serwer plików na sambie - pilne

marteen marteen w go2.pl
Sob, 8 Gru 2007, 09:53:32 CET

> Pojecia nie mam. Taki zwis nie zdarzyl sie mi nigdy odkad uzywam
> softraidu, a uzywam go od zawsze na ext3. Moze to kwestia konfiguracji,
> moze initrd, moze swapa na raidzie, moze jajca, moze innych rzeczy.
> Zgadywanka. Najbardziej obstawial bym jajo. Ja nie uzywam
> dystrybucyjnego. Tzn uzywam, na calej jednej maszynie zeby wiedziec czy
> ono w ogole dziala :) Tam tez mam raid, tez na ext3 tyle ze /home, a nie /.

To w takim razie co wybrac??
Serwerek bede instalowal w przyszlym tyg przed swietami.
Tak na marginesie zastanawia mnie jedna rzecz.
Linksys wypuscil serwery NAS do montazu w racku (http://www.komputronik.pl/Sieciowka_aktywna/Linksys/serwery_NAS/Linksys_Network_Attached_Storage__NSS6000/pelny,id,41527/) Tam wlasnie uzywaja systemu XFS.
BTW warto to kupic czy lepiej robic samemu na komputerze PC??

Pomozcie pilnie bo mam coraz mniej czasu a moze koncem roku uda mi sie cos kupic

pozdr

marteen