Serwer plików na sambie - pilne

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Sob, 8 Gru 2007, 08:47:54 CET

> Jasne, to jak wytłumaczycie problemy o jakich pisałem ??
> Wieszanie się maszyn przy restarcie ?
> TYLKO SOFT RAID + EXT3 - reset maszyny (softwarowy) == zwis
> i konieczność, "z palca". Za KAŻDYM razem zatrzymuje się przy montowaniu
> root-fsa
> co najmniej 8 maszyn (ix86, ix86_64, Sparc64) ???

Pojecia nie mam. Taki zwis nie zdarzyl sie mi nigdy odkad uzywam
softraidu, a uzywam go od zawsze na ext3. Moze to kwestia konfiguracji,
moze initrd, moze swapa na raidzie, moze jajca, moze innych rzeczy.
Zgadywanka. Najbardziej obstawial bym jajo. Ja nie uzywam
dystrybucyjnego. Tzn uzywam, na calej jednej maszynie zeby wiedziec czy
ono w ogole dziala :) Tam tez mam raid, tez na ext3 tyle ze /home, a nie /.

M.