Serwer plików na sambie - pilne

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 8 Gru 2007, 17:56:54 CET

Dnia 07-12-2007, pią o godzinie 18:06 +0100, marteen pisze:
> Witam
>
> Potrzebuje pilnie zrobic serwer plikow dla 40 pracownikow w urzedzie.
> Oto rzeczy co do ktorych nie jestem pewien albo nie wiem:
> 1) czy maszyna klasy p3 - 733MHz z 256 RAMU (komputer serii HP desktop) bedzie wystarczajacy na serwer plikow na sambie? przechowywane pliki to w wiekszosci dokumenty (word, open office, excel) ktore sa tworzone podczas codziennej pracy uzytkownikow.
IMHO nie będzie
> 2) jaki system plikow wybrac (bede robil softraida - mirror na 2 dyskach ATA wiekszych niz 100GB) - EXT3, XFS, jak a moze REISERFS (jak wyglada sprawa rozwijania reiserfs;a??)??
RAID1+LVM+XFS  - oczywiscie do tego OBOWIĄZKOWO UPS (dla stacji tez
powinny być)

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl