Sun e4000

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 13 Gru 2007, 19:47:39 CET

On Thu, Dec 13, 2007 at 07:02:49PM +0100, "Wojciech \"Sas\" Cięciwa" wrote:

> Raczej brak maszyny, ja swoja tracę 31.I.2008.
hm.. mam kilka praktycznie nieuzywanych ultr 10 z 512mb ram ;)

maszynka heretyka tez chyba nie jest ostatnio zbyt obciazona.

wiec.. prawde mowiac to podejrzewam raczej brak chetnych do zajecia sie
tym i "zrobienia".

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator