Sun e4000

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Czw, 13 Gru 2007, 21:14:48 CET

Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
>[..]
> hm.. mam kilka praktycznie nieuzywanych ultr 10 z 512mb ram ;)

Powiem szczerze: aż mnie skręca jak czytam coś takiego. Mój aktualny
server trochę już się sypie (patrz: http://www.pfu.pl/hw/). Na nowszy
nie mam szans. Mam taki antykwariat w piwnicy, że żona by mnie pocięła
na plasterki kawałkiem szarego mydła jak bym jeszcze coś kupił. Jeśli
więc ktoś chciałby oddać w dobre ręce jakąś ciekawą maszynkę choćby
trochę lepszą niż to moje cudo to biorę od razu wystawiam na "produkcje"
(bardzo lubię to słowo). A ze mną nie ma żartów. Poległem tylko na Sparc
Station 5 i to tylko dlatego, że był ... za dobry. Ten którym się
bawiłem miał w środku TurboSparca (_170MHz_!_). Jedyny proc w tych
maszynach na którym jajco linuxowe mówi dobranoc. Postawiłem OpenBSD ale
to nie to samo. Pochodził miesiąc jako X-terminal i z braku łechtaczki w
myszce wylądował na dnie jakiegoś regału.

No cóż. Niektórym to dobrze.

--