Sun e4000

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 13 Gru 2007, 20:31:53 CET

On Thu, 13 Dec 2007, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> zacznijmy od tego ze mowimy o sparc a nie sparc64. sparc64 jest uzywany
> praktycznie wylacznie do jajka - cala reszta systemu jest 32bit. A co do
> wsparcia - brak chętnych do zajęcia się tym. Więc jak na razie ac jest
> ostatnią linią z architekturą sparc.

Nie, w automatyce brakuje wsparcia dla "builderów II-klasy". Zlecenia
posyłane wszędzie szłyby też na takie buildery, ale błedy na nich nie
wpływałyby na nic (a przede wszystkim na wstrzymywanie przenoszenia
paczek).
Jeżeli byliby zainteresowani to takie coś by działało, a nie byłoby już
argumentów, że te architektury "przeszkadzają"...