Sun e4000

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 15 Gru 2007, 12:39:19 CET

On Thu, Dec 13, 2007 at 09:14:48PM +0100, Grzegorz Sójka wrote:

> Powiem szczerze: aż mnie skręca jak czytam coś takiego. Mój aktualny
"mam" - uczelnia ma. czyli są puszki, z małymi(4gb) dyskami ide, ram do
tego dokupiłem sam na ebayu ;) I niewiele się z tym więcej zrobi.

Jakieś zastosowania tam są, ale to raczej szukanie ich na siłę, bo
wrzucać coś produkcyjnego na egzotyczną, dosyć starą i tworzoną pod
kątem workstacji (tak, ultra 10 to workstacje a nie serwery ;) to spore
ryzyko.

Jeżeli ktoś miałby ochotę się pobawić na czymś takim w port ti/th -
zapraszam. Aczkolwiek nie gwarantuję że to będzie zbyt długo chodzić.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator