certyfikaty SSL

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 1 Lut 2007, 10:06:44 CET

On Tue, 30 Jan 2007, Maciej Krzyżanowski wrote:

> ja generowalem wg tego:
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-doc/2004-May/000786.html
> Co prawda nie bylo to dla apache, ale dzialalo.

Faktycznie, działa przy apache'u jak należy.

Tylko nie mogę dojść do tego jak wygenerować plik .der dla certyfikatu CA,
który moi klienci mogliby pobrać i zainstalować w IE by outlook potem nie
twierdził że certyfikaty są podpisane przez nieznane CA...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"