TH & Athlon & Bus error, czyli przygód ciąg dalszy

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Pon, 5 Lut 2007, 13:40:45 CET

Witam,
Zainstalowałem bazowy zestaw pakietów TH na Athlonie, wszystko działało w miarę
poprawnie. W piątek konfigurowałem Xy, niestety z kiepskim skutkiem, ale maszyna
pracowała stabilnie. Zostawiłem ją chodzącą do poniedziałku. Dzisiaj zalogowałem
się i wydałem polecenie:
# uptime
w odpowiedzi dostałem
"Bus error".
Okazuje się, że większość poleceń generuje podbny błąd, nie można wykonać ls,
reboot też się wali. Musiałem pociągnąć maszynę z knefla. Po restarcie i odbudowie
ext2 znów wszystko działa poprawnie.
Jakieś sugestie co z tym fantem począć ?

Dariusz Knociński
--
Dariusz Knociński