vserver

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 7 Lut 2007, 06:54:54 CET

Dnia 07-02-2007, śro o godzinie 01:50 +0100, Marcin Kurzyna napisał(a):

> może być, popatrz na spece vserver-dist* czy jakoś tak...

Właśnie wiem, dlatego było moje pytanie

> tak samo jak działającego systemu normalnie. w skrócie: nie ;]

Tego się spodziewałem

>  chyba że przeinstalujesz wszystkie pakiety...

I tak zostanie problem. Próbowałem wcześniej jak jeszcze nie było w
paczce pld-th i po zmianie sources
w /etc/vservers/.distributions/pld-ac/poldek/pld-source.conf i tak
miałem błędy...

> przy budowaniu:
> ... build ... -m poldek -- -d pld-{ac,th}

O, dzięki bardzo. Można gdzieś znaleźć opis tych wszystkich opcji? Jakoś
nie udało mi się tego namierzyć, a man vserver nic nie ma na ten temat

Krystian T.

             "errare humanum est..."