Re: eclipse - wysyp chyba po którym¶ upgrade

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 8 Lut 2007, 11:53:02 CET

On 2/8/07, Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:
> Use the real IDE[1], Luke....
>
> [1] http://www.intellij.net/

IntelliJ stało się darmowe? Co¶ przeoczyłam? ;)

A do autora w±tku: jeste¶ pewien że to problem z eclipsem a nie jav±?
Chodzi Ci jakikolwiek inny javowy program, najlepiej oparty o SWT?
Jak to java, a koniecznie szybko ma eclipse chodzić to ¶ci±gn±ć z suna i tyle...

--
Pozdrawiam,
Liliana