[OT] jaka drukarka laserowa

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 9 Lut 2007, 13:18:34 CET

czesc

wiem że OT, ale:
1. szukam drukarki laserowej, nie musi być kolor
2. mam hp6l -> nie polecam
3. mam hp4l -> też nie polecam
4. mam hp2200 z duplexem, printserwerem i POLECAM, ale tego juz nie
sprzedają a z drugiej ręki nie chcę

więc szukam drukarki laserowej która będzie działać z cupsem
bez zbędnego modzenia, interfejsy najchętniej widzaiane to
port drukarkowy lpt, print serwer, a w cupsie jako raw ;-)

co kto poleci ? w jakiejś rozsądnej cenie ?
przekukałem oferty w action/abcdata i od nadmiaru drukarek dostałem
oczopląsu, szukam czegoś takiego jak moja stara hp2200, podłanczasz,
cups, clik, raw, clik, drukujesz.

zdrówko,

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org