[OT] jaka drukarka laserowa

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 9 Lut 2007, 16:04:07 CET

On Fri, Feb 09, 2007 at 03:12:47PM +0100, Cezary Krzyzanowski wrote:

> [...]
>
> A ja mam zwykłego HP LJ 1018 i jestem zadowolony. 420 zł, czarny laser,
> drukuje przyzwoicie szybko i dokładnie. Działa z CUPS-em. Nie narzekam.

Więcej danych :-)

1. typ portu, a widze usb.
2. szterownik w cupsie, jaki ...
3. wymagane jakieś firmware czy cóś ;-) ?

No nic, narazie za parę dni będe miał w łapkach Lexmarka E120,
wolałbym wersję 250 albo większą, ale jak mówisz ze ten hapek klika to
też obadam.

zdrówko
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org