sieciówka

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Nie, 11 Lut 2007, 14:20:06 CET

Łukasz 'LCF' Jagiełło <lcf w ds.pg.gda.pl> writes:

> Osobiście kupiłem: Intel Corporation 82557/8/9, bo były po 6zł i wziąłem
> od razu 10 ;-D Ale również używam gbitowych
> 0000:02:04.0 Ethernet controller: Intel Corporation 82545GM Gigabit
> Ethernet Controller (rev 04)
> Wszystkie sprawdzają się przy dość dużych obciążeniach, często
> maksymalnych dla danego modelu.

gigabitowe mają swoje problemy w zależności od serii, jaką weźmiemy. ot,
wbudowana w jakąś płytę powodowała ładny zwis systemu przy ~400Mbps 64
bitowych udp pakietów.... ot, a inny model już ładnie to
przepuszczał... ot.

-- r.
bawiący się agilent'em i próbujący przepuścić ~2Gbps przez PCta