openoffice ux

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 11 Lut 2007, 20:25:12 CET

Dnia niedziela, 11 lutego 2007, Tomasz P. napisał:
> Witam,
>
> czy pod Ac da się odpalić openoffice 2.0 od ux ? Jeżeli tak, to jak to
> zrobić ?

Oczywiście, że chodzi. Ściągnąłem archiwum z UX.pl, zainstalowałem te
pakiety:

$ rpm -qa | grep openoffice.ux.pl | sort
openoffice.ux.pl-base-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-calc-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core01-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core02-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core03-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core03u-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core04-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core04u-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core05-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core05u-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core06-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core07-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core08-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core09-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-core10-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-draw-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-graphicfilter-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-impress-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-math-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-pld-menus-2.0.4-5
openoffice.ux.pl-writer-2.0.4-5

i działa. Tak po prostu. Do tego mam jeszcze openoffice-*-1.5-2 z PLD, na
wszelki wypadek. Co ci nie działa?