your mail

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 12 Lut 2007, 08:54:15 CET

On Mon, 12 Feb 2007, Adam Gołębiowski wrote:

> [...]
[..]

> Nie, raczej nie - nie powinienes się tą kwestią przejmować.
Na serwerze to nie. Ale w sieci jak najbardziej.
Takie przekierowanie portu powoduje przeciez,
ze ktos z zewnatrz moze sie bezposrednio polaczyc
z maszyna _wewnatrz_. Co oznacza, ze jak serwis
ktory tam bedzie jest dziurawy atakujacy bedzie mial
taki dostep do wewnetrznej sieci jak maszyna stojaca wewnatrz.

Ja (jesli sie da) wole takie rzeczy trzymac w odrebnym vlanie.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-