quagga-bgpd +snmp

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 13 Lut 2007, 00:56:22 CET

On Mon, Feb 12, 2007 at 01:35:06PM +0100, Paweł Kośka wrote:
> Czy komuś udało się odpytać po snmp quagge i sprawdzić ile np. prefiksów
> dostaje z któregoś tam peera bgp (i o co by tu jeszcze odpytywać?)
> Mi coś nie idzie, pracuję na AC.
jak Ci się uda - pochwal się ;)
Z tego co się doszukałem - standardowo takich informacji się przez
quaggę nie dostanie - jest jakiś zewnętrzny program który coś takiego
realizuje(quagga-snmp czy jakoś tak), ale przy nim już utknąłem...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI