[TH] Beryl i kostka ( przełączanie pulpitów )

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Wto, 13 Lut 2007, 00:57:14 CET

Mam KDE i Beryl+AIGLX
Chodzi to na radeonie 9200 i sterownikach DRM.
glxinfo pokazuje 'direct rendering: Yes'
Beryl Manager odpala się przy starcie KDE.
Mam ustawiony skrót do kostki 'ALT+1' i... nie działa.
Do xorg.conf dopisałem do
Section "ServerLayout"
        Option          "AIGLX" "on"

do
Section "Device"
       Option      "XAANoOffscreenPixmaps"     "true"
       Option      "DRI"                       "true"

W nosie mam inne bajery, ale na przełączanie pulpitów z efektem kostki czekam
już od kiedy zobaczyłem pierwsze screenshoty 3dwm :)
Lamerzy z ATI nie umieją napisać sterownika do swojej karty, więc XGL dla mnie
odpada. Teraz jest Beryl, ale nie mam pojęcia jak to uruchomić.
Ktoś może mi coś poradzić?

Pozdr
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      jabber: Morales_34 w jabber.gda.pl