quagga-bgpd +snmp

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 13 Lut 2007, 13:50:18 CET

Dnia wtorek, 13 lutego 2007 02:00, Michał Panasiewicz napisał:

> mibs na koncu snmpd.conf odpowiednie dodaj
> oraz
> http://www.net-track.ch/opensource/quagga-snmp/

No właśnie to jest chyba jedyna możliwość, bo już drugi dzień kombinuję i nic
mi nie wychodzi.

Wrzucałem kontrolnie jakieś BGP4-MIB.txt GNOME-PRODUCT-ZEBRA-MIB i GNOME-SMI
do /usr/share/snmp/mibs/, ale to oczywiście nie poprawiło sytuacji ;)

Chyba normalnie spróbuję tego speca wymieszać... Może się uda.

--
Pozdrawiam,
Paweł