quagga-bgpd +snmp

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 14 Lut 2007, 04:34:29 CET

Dnia 13-02-2007, wto o godzinie 21:41 +0100, Paweł Kośka napisał(a):

> No i zrobiłem, zbudowałem i też nie działa.
> Chyba wyluzuję z tym SNMP i quaggą, a tak chciałem to do Nagiosa i do Cacti
> podpiąć ;)
>
> W załączniku mój spec. Pierwszy jaki udało mi się zrobić, ale mam nadzieję że
> nie ostatni.

nie przejmuj sie :), tylko zapusc strace i zobacz co nie bangla :)
pewnie jakies prawa

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl