cvs update problem

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczakmk w gmail.com
Czw, 15 Lut 2007, 03:27:40 CET

(Hmm, dlaczego ten list nie dotarł? Wysyłam drugi raz.)

Dnia 14-02-2007, śro o godzinie 23:41 +0100, Paweł Kwiatkowski
napisał(a):

> Po to żeby mieć jedno kodowanie dla opisów w różnych językach.

Oraz po to, żeby opisy były poprawnie wyświetlane niezależnie od tego,
czy użytkownik ma locale ISO-8859-2, czy UTF-8. Nowe wersje RPM
zakładają, że opisy są w UTF-8, i przekodowują do kodowania locale.

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl