Vacation i polskie krzaki w e-mailach

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Sob, 17 Lut 2007, 07:33:13 CET

Artur Flinta napisał(a):

> Chyba jednak poproszę o szczegóły, bo -r przy vacation nie pomogło, tak
> wygląda mój obecny .forward:
>
> [aflinta w dzp ~]$ cat .forward
> \aflinta, "|/usr/bin/vacation -r -a artur.flinta aflinta"

Powiem szczerze, że vacation jako autoresponer nigdy mi nie podpasował -
na serwerach, gdzie mam konta systemowe używam procmaila (i konfiguracji
mnie-więcej jak tu: http://banita.pl/konf/mailprocmail.html), a w nowych
instalacach przechodzę na konta wirtualne (postfixadmin), tam używam
virtual vacation pobranego z ich strony, z jedną małą zmianą
(http://forums.high5.net/viewtopic.php?t=345), dotyczącą właśnie Twojego
problemu.

--
Pawel