"Stara" płyta główna i "duży" dysk twardy

Pawel Dlugosz dlugi w mp72.net
Sob, 17 Lut 2007, 23:22:29 CET

Miałem podobny problem z Maxtorem 40GB.
Tylko tamtemu dało się zworkami ograniczyć
pojemność do 32GB, wtedy stary bios widział
go bez problemu i system ładnie wstawał.

Potem okazało się, że do tej starej płyty mogę
wgrać jakiś nowszy bios. Tak zrobiłem i problem
zniknął (tzn. nie musiałem już bawić się zworkami).

Może i w Twoim przypadku będzie podobnie.

Hooah.

--
Pawel Dlugosz
::http://dlugosz.eu::