Re: "Stara" płyta główna i "duży" dysk twardy

Piotr Karbowski jabberuser w gmail.com
Nie, 18 Lut 2007, 10:23:06 CET

On 2/17/07, Pawel Dlugosz <dlugi w mp72.net> wrote:
> Miałem podobny problem z Maxtorem 40GB.
> Tylko tamtemu dało się zworkami ograniczyć
> pojemność do 32GB, wtedy stary bios widział
> go bez problemu i system ładnie wstawał.

Przypomniało mi się ze mimo iż ograniczymy taki dysk po wystartowaniu
systemu będziemy mieli dostęp do całego dysku, nie tylko do 32G więc
sądze ze spokojnie mozesz miec ten zworek ustawiony na ograniczanie
dysku.