Tuner TV Hauppauge PVR-150MCE

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Nie, 18 Lut 2007, 12:54:42 CET

Dnia niedziela, 18 lutego 2007, Paweł Brzoza napisał:
> Witam, rozglądam się za kupnem tunera tv, mając głównie na względzie
> wsparcie pod pingwina. Ten takowe posiada (http://ivtvdriver.org) no i ma
> sprzętową kompresję MPEG-2. Zatem mam do Was pytanie, czy ktoś tę kartę
> posiada i czy nie ma problemu z funcjonowaniem pod PLD ?

Kiedyś testowałem jakiś tuner na USB na "niby" bttv. Niestety, model ten nie
był obsługiwany, prawdopodobnie dlatego, że miał w nazwie MCE (Media Center
Edition).

Proponuję albo wziąć go do testów, albo poszukać wiarygodnej osoby, która taki
tuner uruchomiła, no i dwa razy się zastanowić przed zakupem :)

Powodzenia w zakupie,
Piotr Budny