Re: Logowanie ruchu, statystyki ile wysłano/odebrano danych w danym dniu/miesiacu.

Piotr Karbowski jabberuser w gmail.com
Nie, 18 Lut 2007, 19:25:06 CET

On 2/18/07, Jacek 'jackass' Brzozowski <metallowiec w gazeta.pl> wrote:

> ja uzywam ipfm + http://scripfm.sourceforge.net/
Znakomity ten ipfm, podpowiesz mi jak zrobic by NIE logowało nic z ip
zaczynających sie na 10.0.*.* ?

moj config:

DEVICE eth0
NEWLOG
LOG
FILENAME "/var/log/ipfm/ipfm-global-%Y-%m-%d.log"
DUMP EVERY 1 minutes
CLEAR EVERY 24 hour
SORT TOTAL
RESOLVE