sieciówka

Grzesiek pld w pfu.pl
Wto, 20 Lut 2007, 12:01:34 CET

Łukasz Maśko wrote:
> Dnia wtorek, 20 lutego 2007, Łukasz Maśko napisał:
> [...]
Ale ma MMX :)

To wiem.

            ^^^^^
Jaja se robisz? :) To chodzi na długich SIMach, 60ns.

> Jeszcze jedno pytanie - jaki transfer do/z dysków uzyskujesz na tym RAIDzie,
> który masz w tym sprzęcie? Pamiętaj, że to też zajmuje magistralę pamięci
> konkurując z sieciówką.

Testowałem sieciówke "z RAMu" a nie "z dysku". Na "mocniejszym" sprzęcie
miałem "nc -l -p 3000 < /dev/md0". Tu nie ma problemu z wydajnością. Na
szrociku "nc <ip> 3000 > /dev/null". A więc na szrocie system dysków nie
był w ogóle wykorzystywany. Co do macierzy to transfery są rzędu nasty
MBps (zależy która). W każdym razie grubo powyżej 10MBps.
Co do DMA to nie twierdze, że jego zastosowanie zmniejszy obciążenie
proca do $\varepsilon$ ale myślę, że pomoże, być może nawet znacznie.

Pozdrówka