jaka p³yta na AM2 by dzia³a³o AMD64X2 3800 w 64 bitach

Bartosz Lis bartoszl w ics.p.lodz.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 14:55:52 CET

On Tuesday 20 of February 2007, Przemys³aw Backiel
<przemyslaw.backiel w backiel.com.pl> wrote:
> Artur Frysiak napisa³(a):
>
> czy oprócz tej, kto¶ mo¿e co¶ poleciæ?
> mo¿e bez zintegrowanej grafy,
> moze inny producent?

Witam,

Mam AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4600+ na p³ycie ASUS M2R32-MVP
oraz na tej samej p³ycie jednordzeniowy 3800+. Chodz± stabilnie od dwóch
tygodni. Ale uwaga: tylko pod warunkiem, ¿e dzia³a Xen lub j±dro 2.4. Bez
Xena z j±drem 2.6 mam tony komunikatów o nieoczekiwanych przerwaniach
generowanych przez dyski SATA. Dla mnie to nie problem, bo i tak planowa³em
puszczaæ na nich Xena. Sterownikiem programowym do kontrolera SATA jest ahci,
ale tylko z najnowszych j±der. Zale¿nie od wersji j±dra NIC jest obs³ugiwany
przez sk98lin lub skge.

Wbudowanej grafiki nie ma.

http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=101&l3=328&model=1296&modelmenu=1

Pod xenem puszczam z sukcesem inne linuksy (dom0 64 bitowe, domU kernel 64
bity, glibc i reszta 64 albo 32 bity) oraz w2k3 z u¿yciem HVM.

Zboczy³em ju¿ trochê z tematu, gdyby kogo¶ to interesowa³o, to s³u¿ê dalszymi
informacjami.

Pozdrawiam,

--
Bartosz Lis @ Institute of Computer Science, Technical University of Lodz
   bartoszl @ ics.p.lodz.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl