suphp w apache2.2 - tylko w trybie CGI?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 21 Lut 2007, 16:39:00 CET

Witam,

Próbowałem sobie skonfigurować suphp - na serwerze stoi apache 2.2 aktualny
z AC (no, prawie - 2.2.3-9). Trochę nie bardzo rozumiem gdzie ma wylądować
suphp.conf - widzę że są tam dosyć specyficzne ustawienia które w zasadzie
powinny być indywidualne dla każdego klienta, więc chyba nie powinien to być
globalny plik...

Kolejna sprawa: w faq suphp piszą tak:

Q: Why do my scripts not work and why do I get an "Premature end of script
    headers" in the error_log?
A: You probably have installed the CLI version of PHP, but you need the CGI
    version. Copy the file /build/path/sapi/cgi/php to
    /where/ever/you/have/installed/bin/php to use the CGI version.

Tymczasem zrobiłem sobie testowy skrypt php, odpaliłem, i wrzucone "id"
ładnie pokazuje to co trzeba - czyli innego usera niż http. A zdecydowanie
php nie mam odpalanego przez CGI... a może mam i nie wiem?

Następna sprawa: chroot... Jak zrobić, by każdy user miał swój własny
chroot? W niektórych przypadkach jest to bardzo wskazane, a jedyne co widzę
nt. chroot to wzmianka w owym globalnym dla systemu suphp.conf...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"