mdadm i ostatni kernel? mdadm?

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Czw, 22 Lut 2007, 13:24:06 CET

Przemysław Backiel wrote:
> na innej maszynie mam na md1..
>
> na md0 zrobiłem boot (czy potrzebnie?)
Zależy od RAID levela i od bootloadera. Jeśli używasz lilo i md1 jest na
RAID1 to możesz z tego zabootować. W takiej sytuacji oddzielanie boot'a
jest bez sensu.

> a moze dzieje sie tak dlatego, że mam / na md1
> a /var na md2

Bez znaczenia.

> ?
>
> jak się wywala to z komunikatem
> no devicec for /dev/md1
>

> o co common?

Wygląda to tak jak by moduł do obsługi dysków twardych nie był
załadowany lub nie skonfigurowany mdadm (ten w initrd).
Pytanko: wypisuje Ci przy starcie wszystkie dyski które są potrzebne tzn
/dev/<coś tam>?

--