Dziwne żeczy

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pią, 23 Lut 2007, 06:44:10 CET

On 2007-02-22 01:21, Jakub Grzywa wrote:
> [...] Program od paru dni
> rejestruje mi dziwne IP, jedne adres  na 60 sekund i wysyła około 128KB
> i koniec .

Wiedząc co to jest za aplikacja (i że właśnie raz na 60 sekund zrzuca
logi) stawiałbym na błąd w owej aplikacji. Niestety, jeśli za każdym
razem będę musiał pisać specjalne podanie o dostęp do roota na kompie na
którym robiłem 99% softu - jakoś mi się niespecjalnie uśmiecha.

Możesz to jakoś inteligentnie rozwiązać czy wolisz sam w moich źródłach
grzebać?

ethanak