Tunel linux-windows

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 23 Lut 2007, 13:28:43 CET

Dnia 21-02-2007, Ĺ›ro o godzinie 19:05 +0100, Paweł Kośka napisał(a):

> Większość moich użytkowników sobie radzi... ale oczywiście zdarzają się
> perełki :-)
>
> Ja ich proszę o zainstalowanie programu z http://www.openvpn.se/ a potem
> wysyłam konfigurację i certyfikaty spakowane zipem z prośbą by rozpakować do
> \Program Files\OpenVPN\config i odpalenie programu.
>
> Jakoś sobie radzą ;)
zamiast im wysyłac kilka plikow i kazac im rozpakowywac co czesto przerasta mozliwosci niektorych, zrob im instalke (skorzystaj z inno setup)

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl