Re: Do użytkowników IMQ - której wersji IMQ_BEHAVIOR używacie?

Arkadiusz Machoł arkadiusz.machol w gmail.com
Pią, 23 Lut 2007, 14:39:21 CET

> Pytanie jak w temacie do wszystkich użytkowników IMQ i PLD-owych kerneli
> - której wersji IMQ_BEHAVIOR używacie i w której wersji jądra?

CONFIG_IMQ_BEHAVIOR_AB=y
Czyli domyślne ustawienie w kernel-2.6.16.38-1. Tak naprawdę to za bardzo
nie wiem czy to ustawienie jest dobre, ale gdzieś wyczytałem, ze jak chce
się ograniczać net klientom po ich adresach IP, a nie po usługach to należy
wybrać właśnie AB.

Pytanie pomocnicze 1: jak złożoną konfigurację IMQ posiadacie
> Pytanie pomocnicze 2: czy planujecie jakieś upgrady jądra > 2.6.19

Konfiguracja IMQ bardzo prosta - mam tylko jeden wirtualny infterfejs IMQ
który ogranicza mi upload.
Nie planuję przesiadki na jądro powyżej 2.6.19, chyba że takowe znajdzie się
w oficjalnym repo AC.

pozdrawiam