KDE i AC - małe problemy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Lut 2007, 15:01:00 CET

Dnia piątek, 23 lutego 2007, Marcin Sapeta napisał:
> Witam,
> mam zainstalowane najnowsze KDE i PLD AC. I pojawiały się problemy.
> Program Konsola często się zawiesza, nie reaguje, po pewnym czasie wraca
> do normalności, potem znów to samo. Również nie mogę się zalogować z
> Centrum sterowania (do trybu administratora ) aby ustawić K3b. Pojawia
> się komunikat: Komunikacja z 'su' przerwana" a także że hasło niepoprawne
> (a jest poprawne). Czy ktoś to miał? Google nie pomogły.

Co do pierwszego to nie wiem - sam używam yakuake i żadnych problemów nie
doświadczyłem.
Jeśli chodzi o drugą część, to albo zainstaluj i skonfiguruj sobie sudo,
albo utwórz plik ~/.kde/share/config/kdesurc o takiej treści:

[super-user-command]
super-user-command=su

Potem restart KDE (a może i nie) i powinno działać po staremu.