problem z mdadm - wyrzucanie dysku z macierzy

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pią, 23 Lut 2007, 19:19:55 CET

Przemysław Backiel napisał(a):

> nie pomogło...
> za to zlokalizowałem dysk ktory robi problemy
> macierz z jednego dysku nie rusza (a z drugiego rusza bez problemu)
>
> i gdy staje.. jest taki komunikat:
>
> warning: sh-2006: read_super_block: bread_failed (dev md1, block2, size
> 4096) ki grzyb?

programik ze strony WD
dysk uzupełniony zerami
sfdisk z dobrego dysku na ten "zły"
podłączenie macierzy md0 i md1 i reboot i wstało :)

gdyby jeszcze nie to, że walnełem się w nocy i zły wymiar dysku zrobiłem :D
ale to juz jutro:)
dziękuje wszystkim za pomoc

--
Z powazaniem