indiańskie wydumki czyli co robi mój apacz?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Sob, 24 Lut 2007, 19:21:35 CET

Witam

Właśnie po paru latach zmieniłem jeden z serwerów z super-nowoczesnego
PLD Ra (tak, kiedyś był super-nowoczesny) na niemniej super-nowoczesny
PLD Ac

Wszystko jest ślicznie... z wyjątkiem jednego:

RewriteRule (cośtam) http://gdzieindziej/skrypt.php [P,L]

Do tej pory działało bezbłędnie.

Teraz jeśli ten cośtam nie ma query, jest wspaniale.

Jeśli cośtam wygląda jak "cośtam?dupa=blada" serwer na który
przekierowuję request odpowiada "404"

Kurde... nic nie rozumiem?

Nie mam specjalnie szans patrzeć w logi (obie maszyny są dość mocno
obciążone i logi lecą sobie z prędkością paru metrów na sekundę), ale
może ktoś powie o co tu chodzi?

Na maszynie na którą przekierowuję request jest Ac i Apache 1.3.36, na
tej z której przekierowuję jest wczorajsza instalka Apacza1 z Ac...

ethanak

PS. Na razie rozwiązałem to naokoło (tzn aby działało) ale nie jest to
co chciałem osiągnąć :(