[OT] Działalność gospodarcza

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 25 Lut 2007, 02:19:43 CET

Dnia 24-02-2007, sob o godzinie 10:46 +0100, Doom-ek napisał(a):
> Witam.
> Mam pytanie. Zna ktoś może jakiś program do prowadzenia działalności
> dospodarczej na systemy linuxowe ? Dokładnie zarządzanie magazynem.
> Przychody rozchody drukowanie faktur obsługa czytników... Chodzi o to że
> kupiłem program na okienka i zapłaciłem za niego 500 zl no dobra mam
> licencje ciesze sie skarbowy się nie doczepi.

a niby do czego mialby sie doczepic?????
tylko nie powtarzaj tego o nadgorliwcze ktory wpisal oprogramowanie OS w
koszty firmy i dał 0 zł i idiocie urzedniku ktory mu zaczał od tego
podatek wyliczać (sprawa sprzed 2 lat)

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl