VPN

Tomek Krakowian tomek.krakowian w gmail.com
Pon, 26 Lut 2007, 16:35:22 CET

Na wstępie od razu nadmieniam że zaczynam dopiero jeśli chodzi o PLD i
jakiegokolwiek linuksa

Chce zestawić VPN dla jednego komputera w sieci lokalnej (będzie tam
stał Oracle i gość chce sobie nim poadministrować zdalnie spoza sieci
)
Jak to  zrobić za pomocą VPN (wiem że google nie boli ale każda
dystrybucja w tym PLD ma swoje odrębne prawa co do katalogów i
ustawień więc pomyślałem że wrzucę to na listę )
Gdzie mogę poczytać jak to zrobić jeśli robimy to na PLD i czy sa
jakieś szczegóły o których powinienem wiedzieć i które różnią
zestawianie VPN w PLD od innych dystrybucji

--
Pozdrawiam Strażak ;-)

"Nie ma jak w straży ... słońca nie ma w d*** parzy "