upgrade hostapd i laptop nie moze podlaczyc sie do AP...

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 26 Lut 2007, 22:46:38 CET

Marek Guevara Braun wrote:
> Kiedyś tak miałem: (1) jak w madwifi-ng zepsuli TKIP (to był chyba 1-2
> dni w grudniu 2006) (2) jak na laptopie nie ubiłem  wszystkich kopii
> wpa_supplicant, a któraś przeszkadzała w nawiązaniu poprawnego
> połączenia - po ponownym "czystym" odpaleniu wpa_supplicant na laptopie
> wszystko ładnie się połączyło.

Jeszcze jeden przypadek - zupgradeowałem sterownik madwifi-ng -
zatrzymałem hostapd, rmmod ath_pci i okolice (być może zapomniałem o
któryms ieee..) zainstalowałem nowy sterownik - załadowałem go i niby
wszystko było ok, a podłączyć się nie mogłem.

Podobnie było podczas prób uruchomienia mojej karty na
madwifi-old-openhal - w sumie w obydwu przypadkach po kilku modprobe -v
&& modprobe -rv zakończyło się na oopsie i po restarcie z nową wersją
sterownika, również w obu przypadkach, wszystkie problemy zniknęły.

Marek